Besedila pesmi

Brooke Valentine - Girlfight (remix)

 

 



Its about to be a... girlfight

REMIX

Hey, sendin this out to all the girl

That got beef with another bi***

Just walk up to that bi*** and tell her

Whatcha tell her??



I don't fight..

I don't argue..

I just hit that chick with a bottle



I don't fight..

I don't argue..

I just hit that chick with a bottle





It's a bout to be a what??... GIRLFIGHT

We bout to throw them bows

We bout to swing them thangs

We bout to throw them bows

We bout to swing them thangs

It's about to be a what??... GIRLFIGHT



[Verse 1 : Miss B]

I hit that chick wit a bottle

I hit her full throttle

Didn't think I could do it

Cause I look like a model

I'm so impossible

Originated for girlfights

The first to leave a heffa in the hospitol

Thats me, YUP! Ms B

Ms. bottle action

I swear you heffas can't see me

Ya'll can't never take me and insinuate me

Turn around and bite me, and try to demonstrate me

Huh?

How bout I slap ya, and hit ya with one of these

Punch ya homie in the mouth with a handful of rings

Don't need no help, I can do it myself

Had a clique full of girls, now you all by yourself

YEAAAAHH....

You all alone, you ain't said one word

Think security gonna stop it? I'll just flip them a bird

What? You gotta beef baby, I tell ya, we can cook it

Put ya dukes up bi***, you wanna fight we can do it





We bout to throw them bows

We bout to swing them thangs

We bout to throw them bows

We bout to swing them thangs

It's about to be a what??... GIRLFIGHT



[Verse 2 : Da Brat]

Slit ya throat to the meat, bi*** if you got beef

And thats food for thought, so my pits can eat

If I gotta fight the girl

Im snatchin out her curls

Ima catch that hoe around the corner

Beat her tushy earl

And let her world cave in, like her face

No body know I done it, cause I left no trace

Im a bad motha f***a, chi-town my home base

Brooke diggin in yo ass, Happy Valentines Day

Do what I say, lay lay lay, my knuckles on ya jaw

You won't never get a witness sayin what they saw

I ain't tryin to be no victim, you wanna cross that line

I leave a bi*** leakin blood, like its period time

Got that old skool in me like tampax

You can't leave home without my CD like air-max

I throw them bows left to right

I'm So So Def-a-like legendary like Like Mike Biiiottch!





We bout to throw them bows

We bout to swing them thangs

We bout to throw them bows

We bout to swing them thangs

It's about to be a what??... GIRLFIGHT



1, 2 meet me outside



[Verse 3: Remy Martin]

Look, if you really wanna get it poppin

I can act like I ain't got a album droppin

But, you the type to talk sh**

Get ya ass whipped

And then go call the cops

Whose accuse in the process of gettin it started

Filin all types of reports sayin you got robbed

Now that ain't gangsta

And you ain't gangsta

Matter fact, your whole motha f***in crew is wankstas

Im tellin you, you don't really want it with me

I don't know how to act, Remy'll OD

I be camped out, waitin at ya J-O-B

Wit my hair in 2 braids

Face, vaseline

And my squad know the plan before we start thumpin

Even if I'm winnin, we call gon jump in

Talkin wreckless

No hired protection

And we still walkin round them metal detectors





We bout to throw them bows

We bout to swing them thangs

We bout to throw them bows

We bout to swing them thangs

It's about to be a what??... GIRLFIGHT



I'm poppin 1 heffa, 2 heffas, 3 heffas, 4



If that chick with her, watch her watch her hit the flo



I don't fight

I don't argue



I just hit that chick with a bottle

 

 

 

Poiščete lahko tudi vsa besedila izvajalca Brooke Valentine, ali pa se vrnete na prvo stran iskanika besedil, kjer si lahko pomagate tudi z značkami besedil in tako poiščete še kakšno drugo besedilo.



Podobna besedila pesmi:
- Brooke Valentine - Taste of dis
- [Intro Vamp:] I'm getting off about six I'm rollin' trough da hood all anxiou..

- Brooke Valentine - I want you dead
- You know, there's a few things I been wanting to say. There's a few things I been ..

- Brooke Valentine - Playa
- U know what this is Hey, oh Yeah, play on playa Hey Playa where u come from? Where did u ge..

- Brooke Valentine - American girl
- [Verse 1:] Mmm I'm watchin' day time TV I'm young and I'm restless I..

- Brooke Valentine - Ghetto superstarz
- Hey Oh yeah ooh, ey ey Oh! they gon' know who we are (ey, Ow!) Oh! They gon' know ..

- Brooke Valentine - Million bucks
- [Verse 1:] My girl call me up she throwin a party I click over and call everybody Hittin..

- Brooke Valentine - Cover girl
- Hey, oh oh oh Hey, oh hey Oh yeah, oh yeah I wish I could be That girl in the magazine every..

- Brooke allison - Without you
- I think It's time I let you know The way that I feel It's not fiction but reality ..

- Brooke Fraser - Still in love
- I'm not hanging on your every word I'm thriving on my self-sufficiency I'm no..

- Brooke allison - Toodle-oo
- I've been waiting for so long When I thought I had thought you were gone But now you..