Besedila pesmi

Kid Rock - WCSR

 

 







kid rock i got the sex rhymes


kid rock i got the sex rhymes


kid rock i got the sex rhymes

all world class

(Kid Rock)


kid rock mutha fucker Yo i ain't no fag


i fuck bitches dry fuck em on the rag


tag their toes check em off my list


hoes get fucked they don't get kissed


a simplistic pimp gettin much respect


i'll fuck your mouth and leave your ass in debt


jet set the country on yer world purse


just to show u how a real pimp works


Remove yer shirt show me them titties


i'll drive my dick right through your twin cities


around your bends over your curves and ass


park it in yer mouth til i run outta gas

Snoop Dogg i got the sex rhymes


Snoop Dogg i got the sex rhymes


Snoop Dogg i got the sex rhymes


All World Calss

(Snoop Dogg)


It ain't nothin like black pussy on my dick


word to ya mamma and ya sister bitch


i play hoes like a muthafuckin football game


i pull my dick out and he'll say it's good ya'll came


ya'll did yer thang work the nigga front to back


in the bill clinton presidential cadillac


we smoked the sack the bitches couldn't handle that


blew out my brains and left no stain


i can't complain shit it's all done with game


i fucked so many hoes i can't remember they name


but it ain't about that bitch i really doubt that


just turn the lights out and put my dick where ya mouth at

Kid Rock i got the sex rhymes


Kid Rock u got yer sex rhymes


Snoop i got the presidential sex rhymes

my nigga my nigga my nigga

(Kid Rock)


i'm on a private jet outta JFK


Sipin the Becks Feelin A OK


look across the isle and who did i see


bill mutha fuckin clinton sittin next to me


we kicked the talk tied a couple a laughs


this stewradess walked up & asked us for our autographs


i thought it was mac and i gave her two free shirts


bill stuck five fingers up in her skirt


so i stuck five and that made ten


shit two roosters and only one hen


billy winked at me it was all too sweet


we tag teamed that freak at thirty thousand feet

yeah thirty thousand muthafuckin feet flyin high

ya know we thougth we do it the most in the coast

(Lemme see if you got some gansta shit homie,


casue if you do I'ma kick sumpin for ya.)

(Snoop Dogg)


Oh shit some gansta shit


All I need is a gansta bitch


Cause gansta shit is all I kick


I fucks with a black, brown, or a white chick


Bitch you can act like you ain't with the shit


I hear to strip a bitch, and cold pimp a bitch


Lookin for love in all the wrong places


Lookin for love..Fuck love its to racist


Smokin it up in too many places


Bustin a nut in too many bitches faces

(Kid Rock)


Well, I Kid Rock got pussy galore


you might get alot of pussy


i gets much more


got scores of whores and macks know whats up


(you'se a playa)


nope i'm a flat out slut


got what you came for yes indeed


XTC and a sea of weed


got a seed to plant in your field of crap


i'll wear my cowboy hat and be your farmer jack


You can hold my sac while I pack your bag


you can rub my back while i tap ur keg


one leg on the dash and one on the floor


I'll pop a cork in your ass and make you scream for more

 

 

 

Poiščete lahko tudi vsa besedila izvajalca Kid Rock, ali pa se vrnete na prvo stran iskanika besedil, kjer si lahko pomagate tudi z značkami besedil in tako poiščete še kakšno drugo besedilo.



Podobna besedila pesmi:
- Kid Rock - Wcsr f. snoop dogg
- [Kid Rock] Kid Rock, I got the sex rhymes Kid Rock, I got the sex rhymes Kid Rock, I got the..

- AC/DC - Let There Be Rock
- In the beginning back in nineteen fifty five man didn't know 'bout a rock 'n..

- Next - Rock on
- Shalont DaVine mill next hey love you got it goin on i watched you for years watch your bra ..

- Kid Rock - Ya' keep on
- Shit god damn motherfucker I'm back My name aint Jack Tripper, but I'm a day tripp..

- Run Dmc - Rock box
- Run.. (Run..) D.. (D) M.. (M) C.. (C) Rock.. (rock.. rock..) For you! (for you.. for you..)..

- Five - We will rock you
- Buddy you're a boy Make a big noise playin'in the street Gonna be a big man some d..

- Kid Rock - I am
- Well fire it up Chop one out Somebodys got to know That im two days in I got two days left t..

- Kid Rock - Only god knows why
- I've been sittin' here Tryin' to find myself I get behind myself I need to re..

- S&g - I am a rock
- A winter's day In a deep and dark December; I am alone, Gazing from my window to the st..

- Kid Rock - I'm a dog
- Come on, uh See me ride across the country with my shotty ridin' shotgun Got slimmy..