Besedila pesmi

Lil Jon - In da club f. ludacris, r. kelly

 

 






[R. Kelly]

Hey, hey, boom boom, hey hey, boom boom

hey hey, boom boom, hey hey, boom boom



What are we doing tonight baby?

'Bout to roll up to this club

'Bout to step up in this club

'Bout to get big in this club

'Bout to get wild in this club





[Verse 1 - R. Kelly]

Now we about to show ya how wild it gets

When a girl at the party when she *unclear*

Now this girl dance fiftee 'cause she passionate

If I ask for some chips, then she stalking me

She don't mean no introduction, she's a diamond of daw

And I don't mean no janet, other way she mocking the flow

Tattoo on her backs and ready to go

Man this girl must get pimped away I'm ready too hoe

I'm going to take you out to ghetto girl around the globe

We can the kitchen door so *unclear*

In the chumps we chilling in some hotel room

I put her towels on her body and massage her toes

There ain't nothing like some sex on a friday night

But then again nothing like some sex in any night

After that gotta go got appointments girl

I'm a doctor, I got other clients girl

Now listen up close, I won't say it again

Skip a dog your cat is a man's best friend

Lil' Jon and Luda on the first paced like

from ATL we about to get it crunk tonight

Where we going?





'Bout to roll up to this club

'Bout to step up in this club

'Bout to get big in this club

'Bout to get wild in this club





[Verse 2 - Ludacris]

Hey Kelly!

Oh damn! There go expensive Chris

At the bar behind all the most expensive shit

And his car always got the most expensive kit

So his gun always got the most extended clip

Hey! Luda Luda, I'm built to last

Nicknamed of a barrow and I'm build to blast

Since your girl ain't a freak, well you gotta convince me

Cause I'm all up in the pimp getting straight lewinsky

And smoking some of that kill billton

Me and my fucker I'm still thrill

Can't party with the women that like it deep

Refuse to cut my hair like Michael fist

Dirty word even judges say the burns are dirty

We the reason that the clubs start closing early

Walk up and watch the crowd start moving quick

And I ain't gotta pay the DJ to play my shit







[Verse 3 - Lil' Jon]

Yeah, hey, hey, hey

Will the bull pimp come man I'm sloppy drunk

I don't broke into club it's the king of crunk

Let the anal way find, and I'ma put more flow

Throw some ass in my lap and I'm good to go

I spread a shined out bottle, crack a beer

While the ladies are all robbing my neck and beard

No need to even ask it, who's the boss?

When the dreadlocks slam and the roof come off

The crunk juice got me up all night shit

And in last year making that bite shit

Not an essay calling me Loc De Niro

Stunned with my hell day, Oaklezero

Fresh by the front and I'm ready to blast

Got the dog but I knew my had to lie (ok)

BME turn millionaire, and we all like 'what what, yeah'







[Verse 4 - R. Kelly]

90 other times I would say it's over

Since the party so laugh, I can keep it going

Shit don't stop till 6 in the morning

Come 7 o'clock a nigga still ain't yawning

Baby girl leaving now on her toes

Hangover, wait a minute girl you leaving your cloth

And tickets gonna sell for a major show

If yousa a hater at the booth and the booth is closed

And move out the way I'm a Luda fan

Up north, dirty south, west eastside man

All strippers in the club stand up right now

We wanna see you shake your booty in the place right now

Where we going?




 

 

 

Poiščete lahko tudi vsa besedila izvajalca Lil Jon, ali pa se vrnete na prvo stran iskanika besedil, kjer si lahko pomagate tudi z značkami besedil in tako poiščete še kakšno drugo besedilo.



Podobna besedila pesmi:
- Inna - Club rocker (I am the club rocker, 2011)
- She's moving like: oh, oh oh, oh oh, oh, oh oh She's moving like: oh, oh oh, oh oh,..

- Ludacris - She said
- [Chorus: repeat 2x] She said she never done it, she said she never tried She's sittin t..

- Ludacris - 1st & 10
- Click, click Click, click Yeah Click, click DTP nigga! I started with ten mack tens And ten ..

- Ludacris - Ho
- CHORUS: Ho* (Ho) Youza ho* (Ho) Youza ho* (Ho) I said that youza ho* (Ho) Repeat chorus (Lud..

- Ludacris - U got a problem
- - Yeah come see this nigga come see this ol' light-skinned mothafucka I seen him and I&..

- Ludacris - Who not me f. d. boi, s. world
- [Small World] X4 (Ludacris) Uhhuhh no way no how, get like blaow, blaow, blaow kapaow (Yeah..

- Ludacris - The potion
- What up aye shawty what it is [repeat 3x] Lil Buddy whatcha want some violent sh** 2 steppin..

- Ludacris - Blueberry yum yum
- Yeah, Um, I think ima try somthin that i aint, that i aint neva did before on this one, lets..

- Ciara - Oh f. ludacris
- This is where they stay crunk, throw it up, dubs on the Cadillac White tees, Nikes, gangsta..

- Ludacris - Roll out
- Roll out! (Repeat 6x) Roll out! Roll out! Roll out! Roll out! [Chorus - "roll out!" in backg..