Besedila pesmi

Tq - Hold it down

 

 



[TQ - Intro]

KB, Vandalz (yeah yeah yeah)

'Bout mine

Y'all know how we do it

Yeah ('bout mine)

This is for them soldiers (keep it goin')

All day, everyday (yeah yeah yeah)





I've got so much trouble on my mind

Refuse to lose

I got my windows seedy, county line's still on

Now what the hell is goin' on?

This nigga been around the world and back

And it's a lesson to be learned in that

A lot of paper to be earned in that

But I still couldn't discern the fact

That the life ain't gotta be like that

So hold it down





(I'ma pop mine)

Gotta be about it, or you'll see about it

(Gonna keep it on)

I ill, I'll be about it

Yes, I feel G about it

(Who could be with me?)

Wouldn't be without it

When I think about it, who gon' be down?

(Who will be down?)



Gotta feel G about it, or you'll see about it

(Don't get no more)

Yes, I feel G about it

Where would I be without it?

(I'm sick of all you haters when I'm comin' 'round)

When I think about holdin' it down

(Gotta hold it down)





Oh, when I was young in my neighborhood

I sold straps cuz the paper's good

(So my bitch should understand me nigga)

We let them ends get bigger

It's always somethin' wrong with the picture

That's when it hits ya



Seventeen years old, ain't no need to be rollin'

In a big body Benz that's stolen

All my knuckleheads holla if ya hear me now

The grind is somethin' that you gotta stay real about



I doubt I'd change a thing about my life, except these haters

I'd take 'em baby, two at a time, with lefts and rights

And won't get tired 'til we all ball, causin' a riot

Can't even see no peace and quiet



So I decided misery I'll deal with myself

Ain't no need for me to be involved with nobody else

I'll chase my wealth across these continents

Why these fake mothafuckas wanna get with this?

Bitch nigga, be 'bout it





(I'ma pop mine)

Gotta be about it, or you'll see about it

(Gonna keep it on)

I ill, I'll be about it

Yes, I feel G about it

(Who could be with me?)

Wouldn't be without it

When I think about it, who gon' be down?

(Who will be down?)



Gotta feel G about it, or you'll see about it

(Don't get no more)

Yes, I feel G about it

Where would I be without it?

(I'm sick of all you haters when I'm comin' 'round)

When I think about holdin' it down

(Gotta hold it down)





(I'ma pop mine)

Gotta be about it, or you'll see about it

(Gonna keep it on)

I ill, I'll be about it

Yes, I feel G about it

(Who could be with me?)

Wouldn't be without it

When I think about it, who gon' be down?

(Who will be down?)



Gotta feel G about it, or you'll see about it

(Don't get no more)

Yes, I feel G about it

Where would I be without it?

(I'm sick of all you haters when I'm comin' 'round)

When I think about holdin' it down

(Gotta hold it down)





Now who be lettin' them heads loose, aimin' off the roof

It's the new millennium and I still ain't feelin' 'em

I'm Y2-AK, ready, hands steady

Shame on you niggas, how we came on you niggas

Shoulda pulled the heat out and flamed all you niggas

To the clique I'm dedicated, 'bout, blunted and faded

Bitch please

Ask a nigga, squeeze the young G

Situation turned drastic, I'm pullin' out plastic



So bring the beat cuz I'm a bastard

Barely breathing, but leave the body in plastic

Blaze the broccoli on the roof of murderin' street

Psychotic, leave the mic, it's idiotic

Bring ya heat if you 'bout it

Watch 'em inhale butane and spit hot flames



Thug, so I'm stayin' heated

But fuck the trouble that it's caused

We part insane, mentally

With a urge to splurge a piece of my poison

To innocent citizens

Violent millitants, check the currency on my pistol for them

Decided we out





(I'ma pop mine)

Gotta be about it, or you'll see about it

(Gonna keep it on)

I ill, I'll be about it

Yes, I feel G about it

(Who could be with me?)

Wouldn't be without it

When I think about it, who gon' be down?

(Who will be down?)



Gotta feel G about it, or you'll see about it

(Don't get no more)

Yes, I feel G about it

Where would I be without it?

(I'm sick of all you haters when I'm comin' 'round)

When I think about holdin' it down

(Gotta hold it down)

 

 

 

Poiščete lahko tudi vsa besedila izvajalca Tq, ali pa se vrnete na prvo stran iskanika besedil, kjer si lahko pomagate tudi z značkami besedil in tako poiščete še kakšno drugo besedilo.



Podobna besedila pesmi:
- Lil' Kim - Hold on
- [Kim - Verse One] Oh how it hurts, like childbirth The wounds heal slow, you just don't..

- Yes - Hold on
- Justice to the left of you Justice to the right Speak when you are spoken to Don't pret..

- Atb - Hold you
- all the things that i told you all the things that i never mentioned all the things that i t..

- 112 - Someone to hold
- Sometimes I stare at the bed Knowing that no one's there Something is telling me That y..

- Fat Joe - Hold you down
- Now you've been holding me down For such a long time now From back then To now in my s..

- AC/DC - Hold Me Back
- I got a big fat Cadillac built for you I got a honk that'll blow the avenue Got a hot do..

- Britny fox - Hold On
- [D. Davidson] Hold on, better hold on baby Hold on, you make me sweaty Hold on, you drive me ..

- AC/DC - You Ain?t Got A Hold On Me
- You can roll me round your finger You can roll me if Im blind You can roll me tally ho ho Im ..

- Bee Gees - Hold Me
- If my hearts not too late for a piece of your time There's been so many days since your..

- Bun B - Hold You Down
- Hey, Hey, we keeping it real, samba baby [chorus:] If you need love I'm loving, if you ..